حراست مجتمع مارال

نویسندگان
پیوندها

تیم مارال صنعت در مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یک سری مسابقات فوتسال میان کارخانجات حوزه بسیج کارگری شهرستان ارومیه ترتیب داده شده بود که این مسابقات از روز شنبه یک آذر ماه آغاز گردید. در این مسابقات تیم های مارال صنعت - پاکدیس - دخانیات و آذرباطری حضور دارند.

برنامه مسابقات به این ترتیب است :

تیم تازه تاسیس شرکت مارال صنعت نخستین دیدار خود را در این مسابقات روز دوشنبه سوم آذر ماه با تیم شرکت آذرباطری انجام داد و علی رغم انجام دیداری بسیار زیبا و رعایت اخلاق ورزشی به نحو احسن ، نتیجه را به تیم مقابل واگذار نمود در ادامه گزارش تصویری این دیدار ارائه می گردد.
 

تیم مارال صنعت


 

  

  

برای دانلود قسمتی از این دیدار ایــنــجــا کلیک نمایید. (اندازه فایل : 183 مگابایت)

و برای مشاهده آنلاین همان فایل تصویری نیز می توانید از اینجا استفاده نمایید.

ضمنا گزارش نخستین روز دیدارها نیز در خبرگزاری فارس درج گردیده است که می توانید به خبر آن سایت در اینجا مراجعه نمایید.

روز دوم حضور تیم مارال صنعت در مسابقات
 

در روز دوم حضور تیم فوتسال شرکت مارال صنعت در این مسابقات روبروی تیم پاکدیس قرار گرفت و پس از انجام دیداری برابر و سراسر هجومی برابر این تیم و با از دست دادن ضربه پنالتی و همچنین به ثمر رساندن سه گل بسیار زیبا ، نتیجه را با یک گل زده کمتر به حریف واگذار نمود.

جای دارد از تمامی بازیکنان تیم مارال صنعت به دلیل انجام بازی بسیار دیدنی این دیدار تقدیر و تشکر گردد.


 

    

  

  

همچنین در دیگر دیدار این روز تیم فوتسال آذر باتری ارومیه مقابل تیم شرکت دخانیات به پیروزی رسید که خبر مربوط به آن نیز در سایت خبرگزاری فارس درج گردبده است و می توانید از اینجا مشاهده نمایید.


 

روز سوم مسابقات و حضور تیم مارال صنعت

تیم فوتسال مارال صنعت در روز سوم مسابقات با یک روحیه بسیار عالی و انگیزه بالا(جذب شده از بازی بسیار زیبای روز گذشته) وارد میدان مسابقه گردید و در برابر تیم دخانیات در یک دیدار فوق العاده زیبا ، نخستین پیروزی را نصیب خود گرداند.

نتیجه شش بر سه نتیجه بسیار خوبی بود که تیم مارال صنعت توانست در برابر تیم قدرتمندی چون دخانیات کسب نماید.

ضمنا مدیریت محترم شرکت مارال صنعت نیز در محل مسابقات حضور یافتند و بازیکنان تیم را تشویق نمودند که قابل تقدیر و تشکر فراوان از ایشان می باشد.


 


 

  


 


 

برای مشاهده نیمه دوم دیدار بر روی این لینک کلیک نمایید.


 

[1393/آذر/12]

تیم فوتسال پایگاه بسیج شهدای خیبر شرکت مارال صنعت جاوید مقام سوم مسابقات کارخانجات ارومیه را دریافت کرد

به گزارش سایت رسمی شرکت مارال صنعت جاوید ، تیم فوتسال پایگاه بسیج شهدای خیبر شرکت مارال صنعت جاوید مقام سوم مسابقات کارخانجات ارومیه را دریافت کرد. برابر گزارش فرماندهی پایگاه شهدای خیبر شرکت، برادر نصیری، تیم فوتسال پایگاه که در دقیقه 90 با حمایت مدیریت محترم شرکت جناب آقای بهرام رستمی وارد مسابقات گردید با تلاش و کوشش و همدلی بازیکنان تیم که بعد از اتمام ساعات کاری شرکت در محل مسابقات حاضر میشدند با روحیه بسیجی و پشتکار خویش توانستند مقام سومی این دوره از مسابقات را که بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار گردید را کسب نمایند.

در گردهمایی که فرماندهی محترم حوزه بسیج کارخانجات و ادارات سپاه ارومیه و شورای حوزه و مسئولین برگزاری این دوره از مسابقات به همراه نمایندگان تیم های اول و دوم (تیم شرکتهای آذر باطری و شرکت پاکدیس) فرماندهی پایگاه بسیج شرکت و مدیریت محترم شرکت آقای بهرام رستمی در محل سالن کنفرانس تشکیل گردید ضمن قدردانی از زحمات و میزبانی این گردهمایی توسط شرکت مارال صنعت جاوید، از روحیه ورزش و بسیجی بازیکنان تیم مارال صنعت تقدیر گردیده و هدف از اینگونه مسابقات را افزایش روحیه بسیجی ورزشکاری بیان گردید.

فرماندهی محترم حوزه تشکر و تقدیر ویژه ای از مدیریت محترم شرکت مارال صنعت جاوید جناب آقای بهرام رستمی به جهت حضورشان به عنوان تنها مدیر حاضر در محل برگزاری مسابقات نموده و تندیس و لوح قهرمانی تیم را تقدیم جناب آقای رستمی نمودند.

در ادامه نمایندگان تیم های حاضر نیز ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای هرچه بهتر برگزار شدن اینگونه مسابقات، از بانیان این گردهمایی تشکر نموده و مراسم با صرف نهار در سالن غذاخوری شرکت با حضور میهمانان خاتمه پذیرفت./ س.پ